Hoe gaan wij om met COVID-19?

CORONA UPDATE - 25/11/2021
Onderhoud van uw CV-Ketel / Warmtepomp is belangrijk, alleen de gezondheid van u als klant en van onze monteurs staan bovenaan. Onze onderhoudsmonteur bezoekt meerdere aderessen op één dag en is het risico van verspreiding van het corona-virus te groot. Nu de besmettingen momenteel hard oplopen, nemen wij als bedrijf hierin onze verantwoordelijkheid. Wij kiezen voor zowel uw gezondheid als die van onze monteurs. Dit betekent:
- Dat wij helaas al het (ingeplande) onderhoud van uw toestel tot en met 31 december 2021 hebben moeten annuleren/uitstellen.
- Vanaf de 2e week van januari 2022 zullen wij de situatie opnieuw bekijken en hopen wij het onderhoud weer op te kunnen pakken.
- Heeft u een storing aan uw CV Ketel/ Warmtepomp dan zijn wij uiteraard 24/7 voor u bereikbaar!
Gezondheid staat voorop!
Met de ingrijpende maatregelen die zijn ingegaan om
verspreiding van het coronavirus te stoppen, is Nederland
in een ongekende situatie beland. Een situatie die
niemand eerder heeft meegemaakt, maar die iedereen
raakt – privé en in zijn werk. Wij doen er alles aan om
onze klanten ook onder deze uitzonderlijke omstandigheden zo goed mogelijk te helpen, waarbij de gezondheid
en veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop staat.
Wij volgen de hygiënevoorschriften nauwlettend op, maar u kunt zelf
ook helpen:
• Geef onze collega’s geen hand en houd 1,5 meter afstand.
• Heeft u klachten (koorts, hoesten of kortademigheid)? Dan vragen wij u
uw afspraak te verplaatsen.
• Bent u ziek? Wij plannen graag een nieuwe afspraak in als de
gezondheidsklachten over zijn.
• Heeft u urgente storingen en heeft u klachten? Laat dit dan weten
bij het melden van uw storing.
Wij zullen onze klanten zo goed als
mogelijk helpen.


